lördag 28 september 2013

HOLLYWOODFRUAR

Ibland lunchar jag på McDonalds vid Bäckebol - snabba ryck, grattis GP.
Fort ska det gå - en halvtimmes lunch inkluderar även restiden på ca 8 minuter.
Häromveckan satt jag med dagens wrap och ditto GP utan  att tänka på omgivningen.
Hjärnan registrerade grannarnas lösa klagomål över Malmös vinst Över Gbg fotbolister - totalt ointresserat ämne alltså (o;
Plötsligt sa en av killarna:
Brukar du kolla på Hollywoodfruar?
Jepp, hon Gunilla är enastående! Vilken puma! Troende dessutom..
Ja, hon är äkta liksom. Den där Siv däremot kan knappast le..
Ja, men Britt då? Hon är så jäkla sexig och jordnära!
Jag själv gillar Montazami bäst.
Ja hon, why not? Sveriges lilla älskling.
Nu satt jag och gapskrattade för mig själv, låtsades att det var en artikel i GP som var så in i helvetet jäkla roligt (tyvärr, det handlade om hemlösa uteliggare) men vågade inte vända mig om.
Dagens wraps satt på tvären så klart.
Strax därpå reste killarna på sig och passerade mitt bord.
Plötsligt kände jag mig akut sjuk.
Inte p g a wrapsen som satt fortfarande på tvären utan p g a vad jag såg.
Killarna var ca 25+.
Det slog mig plötsligt att inte en endaste gång under deras snack har de nämnt Hollywoodfrurnas fysiska ålder.

Tja... hur känner jag mig nu? kanske fortfarande lite illamående men mestadels hoppfull (o,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar