onsdag 25 november 2009

IDÈSPRUTA

Det finns de som stjäl ens energi...
...några av de har jag mött, ett råd -
sådana människor bör man göra slut med snarast möjligt!
Må bra själv, låt dig inte tryckas ned av andras dåliga självförtroende!

...och så finns de som ger en inspiration, en knuff fram, de go'a mä'nskorna
som man gärna vill vara vän med...

En sådan mötte jag igår.
Hon heter Lisa och var min kursledare i "Sticka efter engelska mönster"
på Studieförbundet Vuxenskola i Gbg/Örng. 6

Vilken tjej!
Kunnig, rolig, kompetent och... alldeles underbar!
Tack Lisa för en fin undervisning - vem vett, kanske kommer jag att stickar upp en jumper "på svengelska"!

PS Vågade inte ta fram kameran under kurstiden men jag gissar att de flesta känner till Lisas ökända blogg:
"soyouthinkyoucanknit"

Tack igen Lisa!
...

2 kommentarer:

  1. Nämen TACK! Vilka värmande ord! De ska jag leva på resten av dagen! *kram* (Lustigt förresten - mitt första nät-namn som jag använde länge var "ferkel" som betyder just kulting!)

    SvaraRadera
  2. Lisa, det är du värd!
    Visst är det kul med namn?
    (o;

    SvaraRadera